Filmovi o depresiji

5 filmova o depresiji koji će vam pomoći

Autor: Philippa Gold  urednik: Alexander Bentley  Recenziju: Matthew Idle
oglašavanje: Ako kupite nešto putem naših oglasa ili vanjskih poveznica, možemo zaraditi proviziju

Top 5 filmova o depresiji

Depresija je jedna od najčešćih psihičkih bolesti. Ona pogađa nebrojene milijune ljudi, a ipak ne postoje dva potpuno ista iskustva depresije. Iako postoje neke sličnosti i simptomi koji su uobičajeni, način na koji ljudi upravljaju svojom depresijom jedinstven je za njihovu osobnost, povijest i okolinu.

Stoga možda i ne čudi da postoji mnogo filmova koji se prvenstveno temelje na depresiji. A ono što slijedi je 5 najboljih filmova snimljenih o depresiji. Neki od izbora mogu vas iznenaditi jer se na prvu možda neće činiti kao filmovi o ljudima koji se bore sa svojim mentalnim stanjem. Osim toga, neki od filmova nisu baš realistični u pogledu toga što je depresija ili kako je treba liječiti.

Osim toga, sam popis može se promijeniti ne samo dodavanjem novih filmova, već i preispitivanjem starijih. Kako se vremena mijenjaju, mijenjaju se i percepcije o tome kako se film gleda. To znači da neki filmovi s bezvremenskim pričama koje integriraju depresiju danas mogu biti još relevantniji. To je svakako slučaj s prvom pričom na popisu.

Divan život

Ovaj božićni favorit vjerojatno je najpopularniji film o depresiji ikad snimljen. George Bailey (James Stewart) je vodio prilično dobar život, ali nije uspio ostvariti svoje dječje snove. Stojeći sam na mostu i razmišljajući o samoubojstvu, pojavljuje se anđeo. Kut pokazuje Georgeu kakav bi život bio za Georgeovu obitelj i prijatelje da nikada nije živio. Shvativši da je doista vodio prekrasan život, George se vraća svojoj obitelji s novim samopouzdanjem i zadovoljstvom kakvo nikada prije nije imao.

Lekcije iz It's a Wonderful Life mogu biti pomalo nejasne jer je George imao božansku intervenciju kao svoj tretman. Ipak, to je dirljiva priča koja pokazuje koliko ljudi s depresijom ne shvaćaju kakav utjecaj imaju na druge. Drugim riječima, nisu sami.

Little Miss Sunshine

Ova je priča novija u usporedbi s It's a Wonderful Life i također prilično popularna. Olive je najmlađa kći u obitelji koja pati od depresije. Putuju diljem zemlje, pa se Olive može natjecati na izboru ljepote. Usput, obitelj shvaća svoju situaciju i usredotočuje se na donošenje sreće Olive, što zauzvrat pruža određeno olakšanje njihovim osobnim situacijama.

Little Miss Sunshine je topao, smiješan film koji bi mogao biti najprikladniji u smislu suočavanja s depresijom. Iako je film više komična fantazija, način na koji pokazuje kako se obitelj pomiruje sa svojim borbama nudi dobru lekciju o tome što je važno u životu. I kao što je to prekrasan život, film se može pogledati i ponovno pogledati više puta.

Melanholija

Možda nećete povezivati ​​depresiju sa znanstvenofantastičnim filmovima, ali Melankolija je iznimka kao što joj naslov govori. Radnja filma smještena je u blisku budućnost kada se čini da je planet po imenu Melankolija na putu sudara sa Zemljom. Unatoč ovom potencijalnom kataklizmičkom događaju, fokus filma je na Justine (Kristen Dunst) koja proživljava duboku depresiju čiji događaji odražavaju nadolazeću propast.

I sama Dunst otkrila je javnosti svoje napade depresije. To joj pomaže da njezina izvedba u filmu bude još uočljivija. Znanstvenofantastični pristup nadolazeće propasti odražava osobne osjećaje mnogih koji pate od depresije. I dok sam film nije bio sveopće hvaljen, nudi uvid u depresiju zahvaljujući svojoj epskoj, znanstveno-fantastičnoj platformi.

Obični ljudi

Izuzetno popularan film kada je izašao, Obični ljudi fokusira se na Conrada (Timothy Hutton, koji je za svoju izvedbu osvojio Oscara za najbolju sporednu mušku ulogu) koji je preživio nesreću na jedrenju koja je odnijela život njegovog brata. Obuzet tugom i osjećajem krivnje, Conrad pokušava počiniti samoubojstvo. Roditelji su ga smjestili u psihijatrijsku bolnicu. Ali kada se Conrad vrati kući nakon četiri mjeseca, film ulazi u srž priče. Conradov otac se pretvara da je sve normalno dok njegova majka poriče pokušaj samoubojstva i gubitak drugog sina.

Srceparajući, brutalan i blizak, Obični ljudi jedan je od najboljih filmova o depresiji i tome kako se ljudi nose s nezamislivim. Jer na mnogo načina, način na koji ljudi reagiraju na strašne događaje može utjecati na druge unutar njihove obitelji.

Royal Tenenbaums

Nakon njegovih prethodnih djela, Bottle Rocket i Rushmorea, filmski ljubitelji mogu najviše zapaziti The Royal Tenenbaums kao film koji je uistinu uspostavio jedinstveni stil redatelja Wesa Andersona. Poput Little Miss Sunshine, većina obitelji prikazane u filmu ima depresiju u ovom ili onom obliku.

Sama priča govori o troje odrasle djece jedne obitelji od kojih su sva depresivna. Otac, kojeg glumi Gene Hackman, pokušava ponovno okupiti svoju obitelj tvrdeći da ima rak želuca. Ali to samo pogoršava stvari i u ovoj mračnoj komediji postaje samo smješnije.

Iako depresija nije smiješna stvar, film pruža uvid u to kako se ovo stanje može razviti u kućanstvima koja su manje nego sretna. The Royal Tenenbaums i dalje je jedan od Andersonovih najboljih i najprepoznatljivijih filmova. I iako je teško realistično u načinu na koji se upravlja depresijom, on pruža uvid u to kako obitelji mogu biti pogođene depresijom. Osim toga, to također pokazuje kako postupci jedne osobe, bez obzira koliko dobronamjerni, mogu imati razoran učinak na one oko njega.

Drugi filmovi koji su se približili popisu počinju s The Hours, filmom o tri žene koje žive u tri različita vremenska razdoblja, a svaka pati od depresije. I pogodnosti biti Wallflower, koji se usredotočuje na složenost načina na koji depresija može početi.

Postoje mnogi drugi filmovi koji se izravno ili neizravno bave depresijom. Neki od najučinkovitijih filmova o depresiji to čine na neizravan način kroz fantastiku ili znanstvenu fantastiku. Međutim, većina filmova je prilično izravna ako je glavna tema depresija, njezin učinak na osobu koja pati i one oko nje.

prijašnji: Povećajte GABA prirodno

Sljedeći: Veza između pornografije i depresije

Web stranica | + postovi

Alexander Bentley je izvršni direktor časopisa Worlds Best Rehab Magazine™, kao i kreator i pionir iza Remedy Wellbeing Hotels & Retreats i Tripnotherapy™, koji prihvaća 'NextGen' psihodelične biofarmaceutike za liječenje izgaranja, ovisnosti, depresije, anksioznosti i psihološke nelagode.

Pod njegovim vodstvom kao glavnog izvršnog direktora, Remedy Wellbeing Hotels™ dobio je priznanje za sveukupnog pobjednika: Međunarodni wellness hotel godine 2022. od strane International Rehabs. Zbog njegovog nevjerojatnog rada, pojedinačna luksuzna hotelska utočišta prvi su svjetski ekskluzivni wellness centri vrijedni više od milijun dolara koji pružaju bijeg za pojedince i obitelji kojima je potrebna apsolutna diskrecija, kao što su slavne osobe, sportaši, direktori, članovi obitelji, poduzetnici i oni koji su pod intenzivnim nadzorom medija .

Nastojimo pružiti najažurnije i točne informacije na webu kako bi naši čitatelji mogli donositi informirane odluke o svojoj zdravstvenoj skrbi. Naše stručnjaci za predmet specijalizirati se za liječenje ovisnosti i bihevioralno zdravlje. Mi slijedite stroge smjernice kada provjeravate informacije i koristite samo vjerodostojne izvore kada navodite statistiku i medicinske informacije. Potražite značku Najbolja svjetska rehabilitacija na našim člancima za najažurnije i najtočnije informacije. na našim člancima za najažurnije i najtočnije informacije. Ako smatrate da je bilo koji naš sadržaj netočan ili zastario, obavijestite nas putem Stranica za kontakt

Izjava o odricanju od odgovornosti: koristimo sadržaj temeljen na činjenicama i objavljujemo materijal koji su istraživali, citirali, uređivali i pregledavali stručnjaci. Informacije koje objavljujemo nemaju namjeru da budu zamjena za profesionalni medicinski savjet, dijagnozu ili liječenje. Ne smije se koristiti umjesto savjeta vašeg liječnika ili drugog kvalificiranog pružatelja zdravstvene skrbi. U hitnoj medicinskoj pomoći odmah se obratite hitnoj službi.

Worlds Best Rehab neovisni je resurs treće strane. Ne podržava nijednog određenog pružatelja usluga liječenja i ne jamči kvalitetu usluga liječenja istaknutih pružatelja usluga.