Art terapija za ovisnost

Autor autor Pin Ng

Recenziju napisao Michael Por

Razumijevanje umjetničke terapije

Umjetnička terapija za liječenje ovisnosti uključuje korištenje kreativnih tehnika poput crtanja, slikanja, kolaža, bojanja ili oblikovanja kako bi se pomoglo ljudima da se umjetnički izraze i ispitaju psihološke i emocionalne podtonove u svojoj umjetnosti.

Pod vodstvom priznatog art terapeuta, klijenti mogu “dešifrirati” neverbalne poruke, simbole i metafore koje su uobičajene u ovim umjetničkim oblicima, što bi trebalo dovesti do boljeg razumijevanja njihovih osjećaja i ponašanja kako bi mogli dublje riješiti problema.

Postoje praktički bezbrojne vrste kreativnih terapija u kojima ljudi mogu sudjelovati. Zapravo, ova vrsta terapije je relativno fluidna, jer svaki terapeut može potencijalno stvoriti nove oblike terapije koristeći umjetnost, kombinirajući umjetničke medije za stvaranje novih umjetničkih oblika za razred ili sesija11.J. Hu, J. Zhang, L. Hu, H. Yu i J. Xu, Granice | Art terapija: komplementarni tretman za mentalne poremećaje, granice.; Preuzeto 28. rujna 2022. s https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2021.686005/full. U konačnici, svaki oblik umjetnosti može se koristiti u kreativnoj terapiji, od slikarstva do skulpture ili obrade drveta.

Umjetnička terapija je samostalna disciplina koja uključuje kreativne metode izražavanja kroz medije vizualne umjetnosti. Kreativna terapija kao profesija kreativne terapije potječe iz područja umjetnosti i psihoterapije i može varirati u svojoj definiciji. Psihoanalitički pristup bio je jedan od najranijih oblika umjetničke psihoterapije.

Art terapija za ovisnost

Likovna terapija pomaže djeci, adolescentima i odraslima da istraže svoje emocije, poboljšaju samopouzdanje, upravljaju problemima ovisnosti, smanjuju stres, poboljšaju simptome anksioznosti i depresije te se nose s tjelesnom bolešću ili invaliditetom. Art terapeuti rade s pojedincima, parovima i grupama u raznim okruženjima, uključujući privatna savjetovanja, bolnice, wellness centre, zatvore, centre za starije osobe i druge društvene organizacije.

Kao i kod glazbene terapije, za uspjeh umjetničke terapije nije potreban umjetnički talent, budući da se terapeutski proces ne odnosi na umjetničku vrijednost djela, već na pronalaženje povezanosti između kreativnih odluka i unutarnjeg života klijenta22.HL Stuckey i J. Nobel, Veza između umjetnosti, liječenja i javnog zdravlja: pregled aktualne literature – PMC, PubMed Central (PMC).; Preuzeto 28. rujna 2022. s https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2804629/. Umjetničko djelo može se koristiti kao odskočna daska za buđenje sjećanja i pričanje priča koje mogu otkriti poruke i uvjerenja podsvijesti.

Što očekivati ​​u art terapiji za ovisnost

Kao i kod bilo kojeg oblika terapije, vaša prva sesija je razgovarati s terapeutom o tome zašto želite potražiti pomoć i saznati što terapeut ima za ponuditi. Zajedno stvarate plan liječenja koji stvara svojevrsno umjetničko djelo. Nakon što počnete stvarati, terapeut ponekad može jednostavno gledati vaš proces dok radite bez uplitanja ili prosuđivanja.

Kada završite umjetničko djelo – a ponekad i dok još radite na njemu – terapeut će vam postaviti pitanja o tome kako se osjećate u vezi s umjetničkim procesom, što je bilo lako ili teško stvoriti vaše umjetničko djelo, te koja razmišljanja ili uspomene koje ste možda imali tijekom svog rada? Općenito, terapeut će pitati o vašim iskustvima i osjećajima prije nego što izvrši bilo kakva zapažanja.

Blagodati umjetničke psihoterapije za ovisnost

1. Stvaranje umjetnosti može biti sigurniji način izražavanja osjećaja i postati praktičniji i opipljiviji.
  2. Art terapija može pomoći ljudima koji imaju poteškoća u govoru o svojim osjećajima.
  3. Art terapija može pridonijeti razvoju vještina apstraktnog mišljenja i emocionalnom razvoju, a kada se integrira s psihoedukacijom olakšava učenje i poboljšavanje kognitivnih vještina

Kako djeluje art terapija

Art terapija za liječenje ovisnosti temelji se na uvjerenju da samoizražavanje kroz umjetničko stvaralaštvo ima terapeutsku vrijednost za one koji liječe ili traže dublje razumijevanje sebe i svoje osobnosti. Prema Američko udruženje za umjetničku terapiju, likovni terapeuti su osposobljeni za razumijevanje uloge koju boja, tekstura i različiti umjetnički mediji mogu igrati u terapijskom procesu i kako ti alati mogu pomoći u otkrivanju njihovih vlastitih misli, osjećaja i psihološke dispozicije.

Art terapija integrira psihoterapiju i neki oblik vizualnih umjetnosti kao specifičan, samostalan oblik terapije, ali se također koristi u kombinaciji s drugim vrstama terapije.

Umjetnička terapija u liječenju ovisnosti

Kreativna terapija može igrati važnu ulogu u emocionalnim i duhovnim aspektima liječenja ovisnosti i nudi se u nekoliko Worlds Best Rehab programa. Ovisno o programu, pacijenti mogu sudjelovati u umjetničkoj terapiji jednom ili više puta tjedno.

Ne postoje dva klijenta na liječenju s potpuno istim stanjem, što znači da se planovi liječenja moraju prilagoditi individualnim potrebama i ciljevima oporavka.

Kreativna terapija može se koristiti s drugim oblicima holističkog liječenja kao što su terapija glazbom, terapija životinjama, terapija doživljajem, joga, meditacija, akupunktura ili masaža. Umjetnička terapija u liječenju ovisnosti pruža produktivan način suočavanja sa stresom koji mnogi doživljavaju kada i dalje ostanu trijezni.

Kvalificirani umjetnički terapeuti stručnjaci su u pomaganju klijentu da kreativno i majstorski obradi teška iskustva te da ojača samopouzdanje. To može pomoći u rješavanju problema i rješavanju simptoma stresa i traume.

Art psihoterapeuti su školovani terapeuti s obrazovanjem koje spaja umjetnost izražavanja s psihoterapijom. Kreativni terapeuti imaju iskustva s umjetnošću kao medijem za kreativnost, a ne samo kao alatom za verbalnu terapiju.

Je li kreativna terapija u liječenju ovisnosti nova

Programi umjetničke terapije nisu novost, a još 1940-ih istraživači su otkrili da je umjetnička terapija pacijentima koji su bili podvrgnuti psihoterapiji ovisnosti omogućila napredak kad drugi modeli liječenja nisu uspjeli, čime je pionir u stajalištu da je umjetnost oblik komunikacije kada se provodi u terapijskom okruženju. .

Tijekom desetljeća postalo je općeprihvaćeno da je umjetnička terapija modalitet liječenja mentalnog zdravlja i ovisnosti koji koristi umjetnost i kreativni proces kako bi omogućio terapeutsko iskustvo. Stvaranjem i cijenjenjem umjetnosti, osoba koja se liječi od ovisnosti može se idealno izraziti tamo gdje riječi ne mogu. Iako je umjetnička terapija rijetko jedina terapija koju osoba koristi u oporavku, ona može biti značajan dodatak liječenju lijekovima i terapiji razgovorom ili psihoterapiji.

Umjetnička terapija je oblik terapije doživljajem i pristup oporavku koji uzima u obzir emocionalne i duhovne potrebe kroz kreativnu ili tjelesnu aktivnost. Mnogi klijenti smatraju da je umjetnička terapija opuštajući i ugodan način rješavanja nekih složenijih aspekata rehabilitacije.

Odabir umjetničkog terapeuta

Art-terapeut je najmanje magistrirao, obično iz integriranog programa psihoterapije i vizualnih umjetnosti u obrazovnoj ustanovi koja je akreditirana od strane Vijeća za akreditaciju visokog obrazovanja (CHEA). Inicijali ATR nakon imena terapeuta znače da je on ili ona registriran kod Povjerenstvo za umjetničku terapiju (ATCB). Inicijali ATR-BC znače da terapeut nije samo registriran, već je položio ispit kako bi ga ATCB certificirao s odbora.

Likovna terapija protiv tečajeva umjetnosti

Umjetnička terapija razlikuje se od lekcija umjetnosti jer se radi više o izražavanju onoga što osjećate. Važno je da proces može imati smisla koliko i krajnji rezultat, a da bi se kreativna terapija mogla provoditi, mora je voditi educirani i registrirani art terapeut.

Prethodna: Smanjenje štete u liječenju ovisnosti

Sljedeći: Eterična ulja za oporavak od ovisnosti

• 1
    1.J. Hu, J. Zhang, L. Hu, H. Yu i J. Xu, Granice | Art terapija: komplementarni tretman za mentalne poremećaje, granice.; Preuzeto 28. rujna 2022. s https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2021.686005/full
  • 2
    2.HL Stuckey i J. Nobel, Veza između umjetnosti, liječenja i javnog zdravlja: pregled aktualne literature – PMC, PubMed Central (PMC).; Preuzeto 28. rujna 2022. s https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2804629/
Web stranica | + postovi

Alexander Bentley je izvršni direktor časopisa Worlds Best Rehab Magazine™, kao i kreator i pionir iza Remedy Wellbeing Hotels & Retreats i Tripnotherapy™, koji prihvaća 'NextGen' psihodelične biofarmaceutike za liječenje izgaranja, ovisnosti, depresije, anksioznosti i psihološke nelagode.

Pod njegovim vodstvom kao glavnog izvršnog direktora, Remedy Wellbeing Hotels™ dobio je priznanje za sveukupnog pobjednika: Međunarodni wellness hotel godine 2022. od strane International Rehabs. Zbog njegovog nevjerojatnog rada, pojedinačna luksuzna hotelska utočišta prvi su svjetski ekskluzivni wellness centri vrijedni više od milijun dolara koji pružaju bijeg za pojedince i obitelji kojima je potrebna apsolutna diskrecija, kao što su slavne osobe, sportaši, direktori, članovi obitelji, poduzetnici i oni koji su pod intenzivnim nadzorom medija .

Nastojimo pružiti najažurnije i točne informacije na webu kako bi naši čitatelji mogli donositi informirane odluke o svojoj zdravstvenoj skrbi. Naše stručnjaci za predmet specijalizirati se za liječenje ovisnosti i bihevioralno zdravlje. Mi slijedite stroge smjernice kada provjeravate informacije i koristite samo vjerodostojne izvore kada navodite statistiku i medicinske informacije. Potražite značku Najbolja svjetska rehabilitacija na našim člancima za najažurnije i najtočnije informacije. na našim člancima za najažurnije i najtočnije informacije. Ako smatrate da je bilo koji naš sadržaj netočan ili zastario, obavijestite nas putem Stranica za kontakt

Izjava o odricanju od odgovornosti: koristimo sadržaj temeljen na činjenicama i objavljujemo materijal koji su istraživali, citirali, uređivali i pregledavali stručnjaci. Informacije koje objavljujemo nemaju namjeru da budu zamjena za profesionalni medicinski savjet, dijagnozu ili liječenje. Ne smije se koristiti umjesto savjeta vašeg liječnika ili drugog kvalificiranog pružatelja zdravstvene skrbi. U hitnoj medicinskoj pomoći odmah se obratite hitnoj službi.

Worlds Best Rehab neovisni je resurs treće strane. Ne podržava nijednog određenog pružatelja usluga liječenja i ne jamči kvalitetu usluga liječenja istaknutih pružatelja usluga.